Over Kees Heemskerk

Woningstoffeerder

Graag bespreek ik al de mogelijkheden aan de telefoon. Mocht dit niet lukken kun je me altijd mailen.

Kees Heemskerk – Mijn Verhaal

Mijn naam is Kees Heemskerk. Met 40 jaar ervaring in woningstoffering heb ik op 1 juli 2015 mijn eigen bedrijf opgericht. Het begon allemaal toen ik voor een familielid een vloer moest leggen. Sindsdien ben ik nooit meer met het stofferen van woningen gestopt.

Ik ben woonachtig in Warmond waar ik een showroom aan huis heb. Je bent welkom om langs te komen wanneer je bijvoorbeeld op zoek bent naar een nieuwe vloer of zonwering. Ben je niet in staat om langs te komen? Ik kom graag naar je toe! Binnen mijn werkgebied vallen de regio’s Zuid-Holland, Noord-Holland, Flevoland en Utrecht.

Onder de diensten die ik lever vallen binnenzonwering, tapijt en harde vloerbedekking. Als je iets speciaals nodig hebt is het altijd mogelijk om contact met mij op te nemen, dan kunnen we samen bekijken wat de mogelijkheden zijn.

Als woningstoffeerder vind ik het belangrijk om een goede band op te bouwen met mijn klant. Ik vind het fijn om persoonlijk contact te hebben en het is voor mij heel belangrijk dat ik na een klus mijn klanten tevreden achterlaat. Daarom behandel ik mijn klanten op een eerlijke en rustige manier en werk ik netjes en vakkundig.

Hoe ga ik te werk?

Wanneer je interesse hebt in het laten stofferen van je woning, kun je contact met mij opnemen door te bellen of te mailen. Vervolgens maak ik een afspraak om een keer bij je langs te komen en meet ik jouw vloer en/of ramen op. Ook neem ik dan stalen voor je mee. Deze stalen kun je een tijdje bij je houden om na te denken over de kleur/soort. Wanneer je een keuze hebt kunnen maken zal ik de prijs uitrekenen en zal ik je een offerte aanbieden. Je hebt dan de keuze om ermee akkoord te gaan of niet.

.

Langskomen en opmeten

Ik neem stalen voor je mee om een keuze te maken over de kleur en soort.

Akkoord gaan

Nadat je een keuze gemaakt hebt bied ik je een offerte aan.

Uitvoering

Als we tot een akkoord komen, zal ik samen met je een afspraak maken om de vloer te leggen en/of de zonwering te installeren.